söndag 6 november 2011

Nu ska här julbloggas

Har läst julbloggar i flera år och blev sugen på att också få vara med! Hoppas att jag kan bidra med något juligt. Jag är to och treve som man skulle säga på låtsasdanska och bor i Malmö men är från Stockholm. Har precis fått en liten dotter och jag ser sååå fram emot att få göra hennes barndomsjular fulla av julstämning.

För mig är julen barnslig, det handlar nog om hur stort allt är när man är liten, och julen som innehåller så mycket fint och mysigt. Dessa barnsliga julkort kommer från brokiga, som jag för övrigt älskar allt med!


Hörs!

2 kommentarer:

magnus sa...

och Brokiga är dessutom snälla och tålmodiga om de skickar bilder som är buckliga. Då skickar de igen och igen och igen och igen

Anna sa...

Gillar oxå deras julkort! Söta och fantasirika!