tisdag 15 november 2011

Sömn - årets julklapp 2011!


Årets julklapp är...SÖMN! Det är sant, du får sova minst 6 timmar i sträck:) Så jävla skönt! Inte...?


Årets julklapp är tydligen en färdigpackad matkasse. Den dignar t.ex. av tomater och surdegsbaguetter. Tänk nu om man har tänkt ge detta till någon i julklapp, känns lite oorginellt nu. Men en ganska bra grej, liksom rejäl som man verkligen har nytta av, inget som samlar damm. Fast tomten, jag vill hellre ha sömn!

Eller jag vill ha Jan Stenmarks nya bok + kalender! Japp, så girig är jag. Här kan du bläddra in den nya "Allting igen!" som är en antologi av 1998 års "Ut och in genom dörrar och fönster" och "Känslan man har" från 2001. Sen råkar jag ju ha "Känslan man har" men inte den förstnämnde och den finns ju inte längre.

En annan Jan Julaftons-klassiker;)


3 kommentarer:

Amandas jul sa...

Haha, ja, sömn lät faktiskt som en bättre idé ;)

Jul hos Tess sa...

Hm... Det närmaste du kan önska dig då är väl sömntabletter och barnvakt ;) Men en matkasse känns ju som en kul grej, och något att se fram emot även efter julen!

Victorias Jul sa...

Sv: Ja dom var bra dom där Pixi böcker utom den om jesu födelse för det var så mycket text i den tyckte jag.